Monday, February 16, 2015

Remapare Logan 1.4 8V 75CP

Salut,



     M-am decis sa scriu de efectele pozitive\negative constatate dupa remaparea unui motor de 1.4 8V 75 CP. 


     Remaparea am facut-o acum 2 ani cu o harta cumparata de la o cunostinta si ce pot sa va spun este ca remaparea se simte, fapt constatat de multi prieteni care au facut acest lucru. Curba de cuplu a scazut destul de mult asta insemnand ca masina trage in ture mai mici. Se simte un plus de putere mai ales cand masina este incarcata, trage mult mai bine. La deal nici sa nu mai vorbesc de diferente, acum 2 ani urcam dealu` Feleacului, (sunt din Cluj), cu a 3-a daca eram 5 oameni in masina iar acum pot sa urc la fel de bine cu a 4-a si a 5-a pe alocuri.
Inainte de remapare simteam motorul ca trage bine abia de la 3300 rpm, viteza a 3-a si peste, acum trage de pe la 2500-2600 rpm. 

Masina nu devine avion prin remapare dar cu siguranta nu mai e ca la inceput!


Efecte Pozitive

1.Consumul scade putin la acelasi tip de condus, daca aveam un consum MIX de 7.6 inainte, acum a scazut la 7.

2.Cuplul in plus te ajuta in situatii dificile cum ar fi o depasire, la urcat etc.

3.Sunetul motorului este mai rotund si mai infundat putin.




Efecte Negative


1. Top speedul scade!

Pe autostrada A3 intre Cluj si Turda pe o portiune de drum care este in panta am avut top speed de 200KMH -inconstient.... stiu... dar am vrut sa vad ce poate :)

Am repetat figura dupa remapare iar acul cu toate ca urcat mult mai repede la 160 KMH, a ramas acolo si parca motorul suna mai plafonat.



2. Cand conduc in viteza a 4-a si am 65-70KMH si o tin constant se simt mici smuciri ale motorului atunci cand motorul e rece sau are 2 linii la temperatura, smuciri care nu le-ar simti decat o persoana care isi cunoaste foarte bine masina.

3. Motorul nu mai decupleaza pe la 5800RPM, daca nu esti atent poti sa ajungi in 7000RPM ceea ce nu este foarte bine pentru motor.



Am inteles ca exista multe tipuri de harti de remapare, nu stiu daca o am pe cea mai buna dar sunt foarte multumit!

No comments:

Post a Comment