Wednesday, March 4, 2015

Martor Ulei si Baterie Dacia Logan 1.4 MPI in mers




Salut,

Ieri am patit o chestie interesanta cu masina, am pornit de la servici iar dupa aproximativ 2 km am sesizat ca motorul a scuturat putin si m-am trezit cu martorii ulei respectiv baterie  aprinsi.

Dacia mea! 2005 :) wrrruuum!

Mi-am continuat drumul dar acestia au continuat sa indice o problema. Am tras pe dreapta am oprit motorul si am pornit din nou masina, am mers circa 1 km si am patit la fel, mai exact cand schimbam viteza mai lent si turele scadeau la relanti, motorul pur si simplu se oprea. Am lasat masina oprita 1 ora si am verificat uleiul care este in limita normala.

Am conectat o interfata OBD II pe Logan si i-am facut niste teste. Nici o eroare! Totul parea in regula insa masina mea avea simtomele astea tot mai des. Am vrut sa curat din nou senzorul de pe volanta cand am constatat ca pinii mufei de pe senzor erau foarte oxidati. Am curatat pinii cu smirghel de 1000 lipit pe un varf de surulbenita cu super glue :) , am aplicat spray de contact DUE CI Electronic G-20 Dry contact cleaner (19 lei de la o firma specializata) iar pe exteriorul mufei am aplicat vaselina. Daca tot am ajuns sub capota mi-am mai sters o data senzorul de turatie.(senzorul volanta).

Deja am parcurs cca 50 km fara nici o problema! Motivul oxidarii este pentru mine necunoscut, pare a fi o zona foarte uscata a motorului.

Important e ca s-a rezolvat! Sper sa va ajute si pe voi experienta avuta cu loganelul.


Drumuri bune!














senzor volanta, senzor turatie, dacia logan,

1 comment: